Vraag of spoedgeval?
Bel 0517 235 857

Scheepsreparatie & onderhoud

Multiship Holland is uw werf voor onderhoud, een (spoed)scheepsreparatie, een keuring of ijzerwerk. Wij denken van begin tot eind met u mee en onze ervaring en vakbekwaamheid zorgen altijd voor de beste oplossing voor uw schip!

Scheepsreparatie of schade?

Voor alle denkbare schades voeren wij solide en betrouwbare scheepsreparaties uit in onze loods of bij ons aan de kade. Ook voor een spoedreparatie bent u bij ons aan het juiste adres. Met een hijsvermogen tot 100 ton hebben wij uw schip binnen 10 minuten uit het water. En natuurlijk zorgen onze vakmensen er voor dat u zo snel mogelijk weer te water bent. Voor grote en kleine reparaties en onderhoud kunt u bij Multiship Holland terecht.

  • Vlakreparatie door middel van dubbelen of inzetten nieuw materiaal
  • Reparatie van gaten en scheuren
  • Het uitlijnen van een schroefas
  • Het verhelpen van lekkages, kapotte onderdelen of motorproblemen

Scheepsonderhoud

Houd uw schip in topconditie door regelmatig onderhoud te laten plegen. Dit is belangrijk voor uw vaarplezier, de veiligheid en het behoud van uw schip. Door tijdig onderhoud voorkomt u ook nog eens extra kosten en problemen. Wij helpen u graag met het onderhoud

  • IJzerwerkzaamheden
  • Constructiewerk
  • Schroeven en schroefassen
  • Motoren
  • Conservering en overig schilder- en lakwerk

Doe het zelf units

Wilt u liever uw schip zelf onderhouden en reparaties uitvoeren maar heeft u geen plek hiervoor? Ook dan kunt u bij Multiship Holland terecht. U kunt bij ons een doe het zelf unit huren.

Spoedreparatie?

Ook voor spoedreparaties bent u bij Multiship aan het juiste adres. Met een hijsvermogen ton 100 ton tilt onze bootkraan elk schip snel uit het water. Een spoedreparatie vergt flexibiliteit en een goede planning. Multiship Holland is in staat om u dat te bieden. Dankzij korte lijnen kunnen we vrijwel altijd ruimte maken voor uw spoedreparatie. Een team dat voor u klaar staat en oplossingsgericht te werk gaat, dat is ons streven. Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem contact met ons op!

Scheepsreparatie & onderhoud projecten

Zeiljacht Koopmans

In dit project is het teakdek verwijderd, het dek en de verschansing zijn gestraald met Korund en geprimed voor kunststof teak. De romp, opbouw en kuip zijn geschuurd en gespoten met AWLCraft2000, en het onderwaterschip kreeg nieuwe antifouling. De relingen zijn aangepast met nieuwe instappoorten en RVS-railingdraden. Tot slot zijn nieuwe accu's geplaatst, dekbeslag gemonteerd en de mast geplaatst en afgetrimd.
Bekijk project

Sleepboot Tijma

De Tijma, een 17 meter lange sleepboot uit 1934, ondergaat een volledige refit. Dit omvatte ijzerwerkreparaties, het vervangen van het berghout, en het stralen en conserveren van het schip. Na het stralen is een nieuw verfsysteem aangebracht, inclusief antifouling en lak voor de bovenbouw. De Tijma is hiermee klaar voor jarenlang betrouwbaar gebruik.
Bekijk project

TLQ units

Voor onze klant Seafox TLQ hebben we TLQ-units (tijdelijke leefunits voor de offshore-industrie) gestraald en geconserveerd, met extra werkzaamheden zoals spotrepair en overschilderen van ramen en deuren, het poedercoaten van airco-roosters, en het vernieuwen van stickers. We hebben een gecertificeerd 3-lagen verfsysteem van Jotun toegepast. Het project viel onder de categorieën stralen & conserveren en reparatie & onderhoud.
Bekijk project

Het vlot Sterke Yerke

Sterke Yerke heeft bij ons op de werf gebruikgemaakt van onze diensten voor reparatie en onderhoud, waarbij de masten zijn verwijderd voor aanpassingen, het onderwaterschip van nieuwe antifouling is voorzien, en het roer is aangepast voor betere vaareigenschappen. Daarnaast hebben ze gebruikgemaakt van onze doe-het-zelf units om zelf ook werkzaamheden aan het vlot uit te voeren.
Bekijk project

Bunkerboot Lilian deel 2

Ontdek de vernieuwde uitstraling van bunkerboot "Lilian" van Oliehandel Klaas de Boer. Na een grondige make-over is het schip weer in topconditie!
Bekijk project

Jhr. J.W.H. De oudste reddingboot ter wereld

De historische motorreddingboot "Jhr. J.W.H. Rutgers van Rozenburg" onderging een grondige refit op onze werf, waarbij essentiële onderdelen zoals de roerkoning en schroefas werden gerepareerd en de romp opnieuw geschilderd.
Bekijk project

Caro

Tijdens een reparatie van Caro bleek dat sommige lasnaden niet helemaal dicht waren. Ook van de door de botenbouwer oorspronkelijk aangebrachte verf was weinig meer over. Hierdoor is in overleg met de klant besloten om de gehele romp te zandstralen, bewerken/repareren en opnieuw te schilderen.
Bekijk project

Nieuwe stalen mast incl. beslag voor charterschip.

Stalen mast voor charterschip ter vervanging van de houten mast. De nieuwe mast heeft een lengte van 17,6 meter van voet tot hommer. De mast is gemaakt uit buisdiameter 355,6 mm met RVS beslag en voorzien van een conische top.
Bekijk project
Toon meer